Ziekenhuis Amstelland startte in september 2019 met Threewise een opleidingstraject voor de servicemedewerkers. De opleiding vindt incompany in groepen van negen medewerkers plaats en bestaat uit praktijkgerichte lessen, gastcolleges, e-learning en coaching on the job.
Behalve gastvrijheid behandelen de servicemedewerkers ook onderwerpen als communicatie, voedingsleer, presenteren van eten en drinken, HACCP, schoonmaak van bedden en logistiek.
Anje Kok, manager Service in Ziekenhuis Amstelland:
“De groep servicemedewerkers is divers. We willen iedereen een goede basis meegeven en de kans bieden om zich te blijven ontwikkelen. Door goede ervaringen in het verleden bij een ander ziekenhuis, hebben we Threewise benaderd.
Vanaf het eerste moment hadden we een goede klik. De mensen van Threewise beschikken over veel vakkennis en mensenkennis, waardoor ze snel inzien waar de opleidingsbehoefte ligt. Iedereen is heel benaderbaar, inclusief de trainer. Doordat hij heel open was, stelden de medewerkers zich meteen ook open op.”